diplomski rad
Nužnost kreiranje imidža proizvoda
Diplomski rad

Krstanović, Luka
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Krstanović, L. (2020). Nužnost kreiranje imidža proizvoda : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:045272

Krstanović, Luka. "Nužnost kreiranje imidža proizvoda : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:045272

Krstanović, Luka. "Nužnost kreiranje imidža proizvoda : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:045272

Krstanović, L. (2020). 'Nužnost kreiranje imidža proizvoda : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:045272

Krstanović L. Nužnost kreiranje imidža proizvoda : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 24.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:045272

L. Krstanović, "Nužnost kreiranje imidža proizvoda : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:045272

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.