Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet za interdisciplinarne, talijanske i kulturološke studije
Citirajte ovaj rad
Marendić, P. (2021). Inovacije u marketingu u kulturi i turizmu (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394789
Marendić, Patricia. "Inovacije u marketingu u kulturi i turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394789
Marendić, Patricia. "Inovacije u marketingu u kulturi i turizmu." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394789
Marendić, P. (2021). 'Inovacije u marketingu u kulturi i turizmu', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 18.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394789
Marendić P. Inovacije u marketingu u kulturi i turizmu [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2021 [pristupljeno 18.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394789
P. Marendić, "Inovacije u marketingu u kulturi i turizmu", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:394789