završni rad
Planiranje marketinških aktivnosti DMO-a

Radoš, Ivona
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Radoš, I. (2018). Planiranje marketinških aktivnosti DMO-a (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387977

Radoš, Ivona. "Planiranje marketinških aktivnosti DMO-a." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387977

Radoš, Ivona. "Planiranje marketinških aktivnosti DMO-a." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387977

Radoš, I. (2018). 'Planiranje marketinških aktivnosti DMO-a', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 08.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387977

Radoš I. Planiranje marketinških aktivnosti DMO-a [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2018 [pristupljeno 08.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387977

I. Radoš, "Planiranje marketinških aktivnosti DMO-a", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:387977

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.