završni rad
Primjena digitalnog marketinga na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d.

Kozlevac, Dalen
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"

Citirajte ovaj rad

Kozlevac, D. (2021). Primjena digitalnog marketinga na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d. (Završni rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:292309

Kozlevac, Dalen. "Primjena digitalnog marketinga na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d.." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:292309

Kozlevac, Dalen. "Primjena digitalnog marketinga na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d.." Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:292309

Kozlevac, D. (2021). 'Primjena digitalnog marketinga na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d.', Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 09.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:292309

Kozlevac D. Primjena digitalnog marketinga na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d. [Završni rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2021 [pristupljeno 09.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:292309

D. Kozlevac, "Primjena digitalnog marketinga na primjeru poduzeća Hrvatski telekom d.d.", Završni rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:292309

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.