diplomski rad
Pedagoški potencijal igre Dungeons & Dragons kao metode osvješćivanja rodne diskriminacije

Goletić, Ivan
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za pedagogiju

Citirajte ovaj rad

Goletić, I. (2023). Pedagoški potencijal igre Dungeons & Dragons kao metode osvješćivanja rodne diskriminacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:708970

Goletić, Ivan. "Pedagoški potencijal igre Dungeons & Dragons kao metode osvješćivanja rodne diskriminacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:708970

Goletić, Ivan. "Pedagoški potencijal igre Dungeons & Dragons kao metode osvješćivanja rodne diskriminacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:708970

Goletić, I. (2023). 'Pedagoški potencijal igre Dungeons & Dragons kao metode osvješćivanja rodne diskriminacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 21.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:708970

Goletić I. Pedagoški potencijal igre Dungeons & Dragons kao metode osvješćivanja rodne diskriminacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2023 [pristupljeno 21.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:708970

I. Goletić, "Pedagoški potencijal igre Dungeons & Dragons kao metode osvješćivanja rodne diskriminacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:708970

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.