prikaz prve stranice dokumenta Digitalni marketing u turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Digitalni marketing u turizmu

Devrnja, Mihailo
Veleučilište u Rijeci
Poslovni odjel

Citirajte ovaj rad

Devrnja, M. (2021). Digitalni marketing u turizmu (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:529412

Devrnja, Mihailo. "Digitalni marketing u turizmu." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:529412

Devrnja, Mihailo. "Digitalni marketing u turizmu." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:529412

Devrnja, M. (2021). 'Digitalni marketing u turizmu', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 21.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:529412

Devrnja M. Digitalni marketing u turizmu [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2021 [pristupljeno 21.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:529412

M. Devrnja, "Digitalni marketing u turizmu", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:529412

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.