prikaz prve stranice dokumenta Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici

Dodig, Ivana
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Dodig, I. (2024). Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:981448

Dodig, Ivana. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:981448

Dodig, Ivana. "Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:981448

Dodig, I. (2024). 'Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:981448

Dodig I. Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 23.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:981448

I. Dodig, "Čimbenici utjecaja na namjeru kupovine proizvoda na Internet stranici", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:981448

accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.