Žuljević, K. (2018). UTJECAJ IZABRANIH AKTIVNOSTI UNAPRJEĐENJA PRODAJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:918581
Žuljević, Kristina. "UTJECAJ IZABRANIH AKTIVNOSTI UNAPRJEĐENJA PRODAJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:918581
Žuljević, Kristina. "UTJECAJ IZABRANIH AKTIVNOSTI UNAPRJEĐENJA PRODAJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:918581
Žuljević, K. (2018). 'UTJECAJ IZABRANIH AKTIVNOSTI UNAPRJEĐENJA PRODAJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:918581
Žuljević K. UTJECAJ IZABRANIH AKTIVNOSTI UNAPRJEĐENJA PRODAJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 18.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:918581
K. Žuljević, "UTJECAJ IZABRANIH AKTIVNOSTI UNAPRJEĐENJA PRODAJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:918581