završni rad
UTJECAJ NEGATIVNIH RECENZIJA NA REZERVACIJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA PUTEM INTERNETA
završni rad

Gizdić, Tina
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Gizdić, T. (2022). UTJECAJ NEGATIVNIH RECENZIJA NA REZERVACIJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA PUTEM INTERNETA : završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:693001

Gizdić, Tina. "UTJECAJ NEGATIVNIH RECENZIJA NA REZERVACIJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA PUTEM INTERNETA : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:693001

Gizdić, Tina. "UTJECAJ NEGATIVNIH RECENZIJA NA REZERVACIJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA PUTEM INTERNETA : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:693001

Gizdić, T. (2022). 'UTJECAJ NEGATIVNIH RECENZIJA NA REZERVACIJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA PUTEM INTERNETA : završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:693001

Gizdić T. UTJECAJ NEGATIVNIH RECENZIJA NA REZERVACIJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA PUTEM INTERNETA : završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 12.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:693001

T. Gizdić, "UTJECAJ NEGATIVNIH RECENZIJA NA REZERVACIJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA PUTEM INTERNETA : završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:693001