Naslov Etika u marketingu na primjeru Carlsberg Croatia
Naslov (engleski) Ethics in marketing on example Carlsberg Croatia
Autor Anja Štefan
Mentor Tvrtko Jolić (mentor)
Član povjerenstva Goran Kozina
Član povjerenstva Anica Hunjet
Član povjerenstva Tvrtko Jolić
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Sjever (Sveučilišni centar Varaždin) (Odjel za ekonomiju) Koprivnica
Datum i država obrane 2016-03-16, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak U cijelom našem okruženju i svakodnevnom životu neprestano smo u kontaktu
s riječima etika, moral, društvo, odgovornost. Što smo stariji često postavljamo
pitanja što zapravo znače te riječi, na koga se odnose, gdje ih susrećemo.
Pošto su ljudi po prirodi društvena bića, samim razvojem društva razvijale su se
i naše moralne, društvene i sve ostale vrijednosti koje nas čine onime što smo
danas. Etika kao disciplina daje nam odgovore na neka pitanja koja si svatko od
nas postavlja, možda i ne
... Više znajući da time na neki način daje odgovore na ono
što nas povezuje s našim moralnim načelima i društvenom odgovornošću.
Kroz povijest ljudskog roda koristio se marketing, možda ne baš kao današnji,
ali u svakome slučaju je postojao. Napredak i usavršavanje marketinga
poglavito od sredine prošlog stoljeća, stvorili su potrebu da se i marketinške
aktivnosti promatraju na jedan drugačiji način. Razvojem tržišta, ekspanzijom
industrije, postavljanjem zahtjeva za sve većim profitom, mnoge tvrtke
jednostavno su se otele kontroli i počele kršiti osnovna moralna načela i
društvene norme kako bi prodale svoj proizvod.
Kako se razvijala industrija, koju je pratio razvoj marketinga, tako su se sa
druge strane razvijala i moralna načela društva, zahtjevi društva za
odgovornošću, samim time i potreba da se u svim procesima koje neka tvrtka
poduzima u svom poslovanju, poglavito u marketingu, usklade sa tim
potrebama i načelima. Ključnu ulogu u tome procesu svakako ima etika, kao
etika poslovanja, a najviše etika u samom marketingu. Etika u marketingu
Carlsberg Croatia implementirana je kroz sve aktivnosti koje se provode u tvrtki.
Kao tvrtka koja ima izraženu marketinšku komunikaciju prema potrošačima
posebno pazi da sve aktivnosti zadovoljavaju najviše etičke norme. Sakrij dio sažetka
Sažetak (engleski) In our surroundings and everyday life we often encounter words ethics, morals,
society and responsibility. What is the meaning of those words, where we
encounter them, to whom do they apply to are the questions we ask ourselves
more often as we get older. Since people are social beings, with social
development, our moral, social and other values also developed and they made
us who we are today. As a discipline, ethics gives us answers to questions we
all ask ourselves, maybe even answering
... Više what connects us with our moral
principles and social responsibility.
Marketing was used throughout human history, maybe not like today, but it
certainly existed. Especially in the second half of the last century, progress and
specialization of marketing created a need to observe market activities in a
different way. Market development, industry expansion, demands for larger
profits put some companies of control and they started to break all the basic
moral principles and social standards just to sell their product.
As industry developed, followed by marketing development, so did the moral
principles of society, social demands for responsibility, also the need to
coordinate all the business process, especially in marketing, with those needs
and principles. Ethics definitely has the key role in that process, as work ethics,
mostly in the marketing itself. Marketing ethics in Carlsberg Croatia is
implemented in every activity of the company. As a company with notable
marketing communication toward consumers, they are very careful that all of
their activities fulfil the highest ethical standards. Sakrij dio sažetka
Ključne riječi
Etika
moral
društvena odgovornost
marketing
Carlsberg Croatia
Ključne riječi (engleski)
Ethics
morals
social responsibility
marketing
Carlsberg Croatia
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:122:882096
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Turizam i Međunarodna trgovina Smjer: Turizam i Međunarodna trgovina Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra poslovne ekonomije (mag. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2016-04-11 10:18:29