Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Odžić, M. (2020). Važnost i utjecaj digitalnog marketinga na društvenim medijima (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:871652
Odžić, Mario. "Važnost i utjecaj digitalnog marketinga na društvenim medijima." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:871652
Odžić, Mario. "Važnost i utjecaj digitalnog marketinga na društvenim medijima." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:871652
Odžić, M. (2020). 'Važnost i utjecaj digitalnog marketinga na društvenim medijima', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 01.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:871652
Odžić M. Važnost i utjecaj digitalnog marketinga na društvenim medijima [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 01.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:871652
M. Odžić, "Važnost i utjecaj digitalnog marketinga na društvenim medijima", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:871652