Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za komunikologiju, medije i novinarstvo
Citirajte ovaj rad
Špinderk, L. (2016). Uloga medija u stvaranju modnih trendova (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:801611
Špinderk, Lidija. "Uloga medija u stvaranju modnih trendova." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:801611
Špinderk, Lidija. "Uloga medija u stvaranju modnih trendova." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:801611
Špinderk, L. (2016). 'Uloga medija u stvaranju modnih trendova', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 15.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:801611
Špinderk L. Uloga medija u stvaranju modnih trendova [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2016 [pristupljeno 15.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:801611
L. Špinderk, "Uloga medija u stvaranju modnih trendova", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:801611