Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Koprivnica Odjel za poslovanje i menadžment
Citirajte ovaj rad
Grčić, I. (2022). Neuromarketing i njegova primjena u virtualnoj i proširenoj stvarnosti (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:523168
Grčić, Ivana. "Neuromarketing i njegova primjena u virtualnoj i proširenoj stvarnosti." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:523168
Grčić, Ivana. "Neuromarketing i njegova primjena u virtualnoj i proširenoj stvarnosti." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:523168
Grčić, I. (2022). 'Neuromarketing i njegova primjena u virtualnoj i proširenoj stvarnosti', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 26.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:523168
Grčić I. Neuromarketing i njegova primjena u virtualnoj i proširenoj stvarnosti [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 26.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:523168
I. Grčić, "Neuromarketing i njegova primjena u virtualnoj i proširenoj stvarnosti", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:523168