završni rad
Utjecaj online marketinga na ponašanja potrošača u Hrvatskoj

Bačak, Emili
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Koprivnica
Odjel za poslovanje i menadžment

Citirajte ovaj rad

Bačak, E. (2021). Utjecaj online marketinga na ponašanja potrošača u Hrvatskoj (Završni rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492984

Bačak, Emili. "Utjecaj online marketinga na ponašanja potrošača u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492984

Bačak, Emili. "Utjecaj online marketinga na ponašanja potrošača u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište Sjever, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492984

Bačak, E. (2021). 'Utjecaj online marketinga na ponašanja potrošača u Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište Sjever, citirano: 12.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492984

Bačak E. Utjecaj online marketinga na ponašanja potrošača u Hrvatskoj [Završni rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2021 [pristupljeno 12.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492984

E. Bačak, "Utjecaj online marketinga na ponašanja potrošača u Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492984

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.