prikaz prve stranice dokumenta Kreiranje i upravljanje modnim brendovima
Rad nije dostupan
diplomski rad
Kreiranje i upravljanje modnim brendovima

Lulić, Niko
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za strateško komuniciranje

Citirajte ovaj rad

Lulić, N. (2019). Kreiranje i upravljanje modnim brendovima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:818300

Lulić, Niko. "Kreiranje i upravljanje modnim brendovima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:818300

Lulić, Niko. "Kreiranje i upravljanje modnim brendovima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:818300

Lulić, N. (2019). 'Kreiranje i upravljanje modnim brendovima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 27.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:818300

Lulić N. Kreiranje i upravljanje modnim brendovima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2019 [pristupljeno 27.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:818300

N. Lulić, "Kreiranje i upravljanje modnim brendovima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:818300

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.