diplomski rad
Upravljanje proizvodnim brendovima: korporativni vs. personalizirani brendovi

Gubić, Dorotea
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Citirajte ovaj rad

Gubić, D. (2022). Upravljanje proizvodnim brendovima: korporativni vs. personalizirani brendovi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:592336

Gubić, Dorotea. "Upravljanje proizvodnim brendovima: korporativni vs. personalizirani brendovi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:592336

Gubić, Dorotea. "Upravljanje proizvodnim brendovima: korporativni vs. personalizirani brendovi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:592336

Gubić, D. (2022). 'Upravljanje proizvodnim brendovima: korporativni vs. personalizirani brendovi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 27.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:592336

Gubić D. Upravljanje proizvodnim brendovima: korporativni vs. personalizirani brendovi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2022 [pristupljeno 27.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:592336

D. Gubić, "Upravljanje proizvodnim brendovima: korporativni vs. personalizirani brendovi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:592336

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.