prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama

Poljanec, Dora
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Citirajte ovaj rad

Poljanec, D. (2022). Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:078481

Poljanec, Dora. "Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:078481

Poljanec, Dora. "Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:078481

Poljanec, D. (2022). 'Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 27.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:078481

Poljanec D. Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2022 [pristupljeno 27.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:078481

D. Poljanec, "Upravljanje komunikacijom hrvatskih kozmetičkih brendova na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:078481

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.