prikaz prve stranice dokumenta STRATEGIJA PROŠIRENJA BRANDA
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
STRATEGIJA PROŠIRENJA BRANDA

Solić, Sunčica
Veleučilište u Požegi
Društveni odjel

Citirajte ovaj rad

Solić, S. (2013). STRATEGIJA PROŠIRENJA BRANDA (Specijalistički diplomski stručni). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:717508

Solić, Sunčica. "STRATEGIJA PROŠIRENJA BRANDA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:717508

Solić, Sunčica. "STRATEGIJA PROŠIRENJA BRANDA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:717508

Solić, S. (2013). 'STRATEGIJA PROŠIRENJA BRANDA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:717508

Solić S. STRATEGIJA PROŠIRENJA BRANDA [Specijalistički diplomski stručni]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2013 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:717508

S. Solić, "STRATEGIJA PROŠIRENJA BRANDA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Požegi, Požega, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:717508

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.