Mihalj, I. (2016). Komercijalizacija sporta i masovni mediji: sociološki aspekti (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489895
Mihalj, Ivan. "Komercijalizacija sporta i masovni mediji: sociološki aspekti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489895
Mihalj, Ivan. "Komercijalizacija sporta i masovni mediji: sociološki aspekti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489895
Mihalj, I. (2016). 'Komercijalizacija sporta i masovni mediji: sociološki aspekti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 09.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489895
Mihalj I. Komercijalizacija sporta i masovni mediji: sociološki aspekti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2016 [pristupljeno 09.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489895
I. Mihalj, "Komercijalizacija sporta i masovni mediji: sociološki aspekti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489895