diplomski rad
Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda: Nikeove just do it kampanje

Čule, Franka
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Citirajte ovaj rad

Čule, F. (2019). Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda: Nikeove just do it kampanje (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:450163

Čule, Franka. "Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda: Nikeove just do it kampanje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:450163

Čule, Franka. "Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda: Nikeove just do it kampanje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:450163

Čule, F. (2019). 'Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda: Nikeove just do it kampanje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:450163

Čule F. Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda: Nikeove just do it kampanje [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2019 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:450163

F. Čule, "Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda: Nikeove just do it kampanje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:450163

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.