Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA POVIJEST
Citirajte ovaj rad
Slatković Harčević, L. (2017). Koncepti u nastavi povijesti: analiza teme Domovinskog rata u srednjoškolskim udžbenicima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:432435
Slatković Harčević, Leona. "Koncepti u nastavi povijesti: analiza teme Domovinskog rata u srednjoškolskim udžbenicima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:432435
Slatković Harčević, Leona. "Koncepti u nastavi povijesti: analiza teme Domovinskog rata u srednjoškolskim udžbenicima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:432435
Slatković Harčević, L. (2017). 'Koncepti u nastavi povijesti: analiza teme Domovinskog rata u srednjoškolskim udžbenicima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 03.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:432435
Slatković Harčević L. Koncepti u nastavi povijesti: analiza teme Domovinskog rata u srednjoškolskim udžbenicima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2017 [pristupljeno 03.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:432435
L. Slatković Harčević, "Koncepti u nastavi povijesti: analiza teme Domovinskog rata u srednjoškolskim udžbenicima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:432435