Budak, A. (2021). Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:360047
Budak, Antonio. "Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:360047
Budak, Antonio. "Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:360047
Budak, A. (2021). 'Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 02.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:360047
Budak A. Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2021 [pristupljeno 02.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:360047
A. Budak, "Percepcija učinaka društveno odgovornoga poslovanja na imidž korporacija među pripadnicima generacije Z", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:360047