disertacija
Utjecaj integracije problemom usmjerenog učenja u kolegiju Racionalna primjena lijekova na studentsko znanje i zadovoljstvo nastavom

Sveučilište u Zagrebu
Medicinski fakultet

Citirajte ovaj rad

Likić, R. (2008). Utjecaj integracije problemom usmjerenog učenja u kolegiju Racionalna primjena lijekova na studentsko znanje i zadovoljstvo nastavom (Disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:406562

Likić, Robert. "Utjecaj integracije problemom usmjerenog učenja u kolegiju Racionalna primjena lijekova na studentsko znanje i zadovoljstvo nastavom." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:406562

Likić, Robert. "Utjecaj integracije problemom usmjerenog učenja u kolegiju Racionalna primjena lijekova na studentsko znanje i zadovoljstvo nastavom." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:406562

Likić, R. (2008). 'Utjecaj integracije problemom usmjerenog učenja u kolegiju Racionalna primjena lijekova na studentsko znanje i zadovoljstvo nastavom', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:406562

Likić R. Utjecaj integracije problemom usmjerenog učenja u kolegiju Racionalna primjena lijekova na studentsko znanje i zadovoljstvo nastavom [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet; 2008 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:406562

R. Likić, "Utjecaj integracije problemom usmjerenog učenja u kolegiju Racionalna primjena lijekova na studentsko znanje i zadovoljstvo nastavom", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet, Zagreb, 2008. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:406562

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.