Preliminary qualitative analysis and implications of wood products perception on social media = Preliminarna kvalitativna analiza i posljedice percepcije drvnih proizvoda u društvenim medijima / Jana Šujanová, Renata Nováková, Gabriela Pavlendová, Dagmar Cagáňová, Natália Canet.
Sažetak

The article presents the results of the qualitative research of social media, managed by the Institute of the Civil Society, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, in cooperation with the Slovak University of Technology in Bratislava. The research aimed to analyse different areas of the current management challenges and their perception of the selected social networks. The study concentrates on the presentation of the chosen manufacturers of the automotive industry and furniture industry on social media. The content analysis was based on the VADER (Valence Aware Dictionary and Entiment Reasoner) lexicon that was explicitly tuned to sentiments expressed in social media and QDA software.; članku su prikazani rezultati kvalitativnog istraživanja društvenih medija koje je proveo Zavod za civilno društvo Sveučilišta Svetog Ćirila i Metoda u Trnavi u suradnji sa znanstvenicima Slovačkoga tehnološkog sveučilišta u Bratislavi. Cilj istraživanja bio je analizirati različita područja aktualnih menadžerskih izazova i njihovu percepciju na odabranim društvenim mrežama. Studija je koncentrirana na prezentaciju proizvoda izabranih iz automobilske industrije i industrije namještaja u društvenim medijima. Analiza sadržaja temeljila se na leksikonu VADER (Valence Aware Dictionary and Entiment Reasoner), koji je eksplicitno utemeljen na dojmovima izraženim u društvenim medijima i na QDA softveru.