Making disciples in Croatia / Jeremy Bohall.
Sažetak

This project explores how the Evangelical Pentecostal Church (EPC) in Croatia is making disciples of Jesus Christ today. The goal is to demonstrate that despite the worldwide and local deficit in effective disciple making, the EPC has the resources and potential to live in obedience to the Great Commission. This has been shown by looking at the historical definition of a disciple, exegeting Matthew 28:16-20, exploring the proper context of disciple-making, and interviewing several members of the EPC. Upon examination, while there are multiple causes for the lack of disciples in Croatia, the primary problem is that of what will be called naive disobedience. It will be argued that local churches in the EPC have not been taught how to properly make disciples. By presenting the importance of teaching, relationships and practicing the spiritual disciplines, it will be demonstrated that a solution to the lack of disciple-making exists within the EPC.; Ovaj projekt istražuje kako Evanđeoska pentekostna crkva (EPC) danas u Hrvatskoj podiže učenike Isusa Krista. Cilj je pokazati da unatoč smanjenoj učinkovitosti stvaranja i slanja Kristovih učenika, kako u svijetu tako i na lokalnoj razini, EPC ipak raspolaže znatnim resursima i potencijalom da i nadalje poslušno ispunjava Veliko poslanje. To se ovdje pokazuje kroz razmatranje teksta Matej 28,16-20 i pripadajuće povijesne definicije Kristova učenika, istraživanjem izvornog konteksta učeništva te kroz razgovor sa nekoliko članova EPC-a. Kao rezultat ovog istraživanja, prepoznajem nekoliko razloga za značajno smanjen broj novih Kristovih učenika u Hrvatskoj, no kao primarni problem se ipak ističe pojava koju ćemo ovdje biti slobodni nazvati naivna neposlušnost. Ustvrdit ću da lokalne crkve u sustavu EPC-a nisu primjereno poučene kako na pravilan način podizati Kristove učenike. Ukazivanjem na važnost kvalitetnog poučavanja, gradnje odnosa i prakticiranja duhovnih disciplina, namjera mi je pokazati da unutar EPC-a postoji rješenje za problem nedovoljno učinkovitog učeništva.