Uspješnije usvajanje bioloških sadržaja uz objašnjenja naziva biljaka / Jelena Barbarić-Gaćina.
Sažetak

Povezivanje gradiva dva ili više nastavnih predmeta doprinosi poticanju učenika na uočavanje veza između obrađivanih sadržaja i mogućnosti primjene usvojenih sadržaja u svakodnevnom životu. U ovom radu učinjeni su koraci prema mogućem povezivanju biologije s klasičnim jezicima prilikom obrade nastavne teme Biološka raznolikost u pozitivnom i motivirajućem okruženju uz razvoj vještina korištenja stručne literature, rada na tekstu, izrade plakata, prezentiranja i suradnje s drugim učenicima. Provjera provedena nakon obrade nastavnih sadržaja pokazala je da se učenici eksperimentalne skupine bolje snalaze u primjeni znanja od kontrolne skupine, ali za značajnije rezultate potrebno je više nastavnih sadržaja obrađivati na ovaj način. Primjena ovakve nastave obećavajući je smjer kojim bi se mogli postići bolji rezultati usvajanja znanja za cjeloživotno učenje, kritičko razmišljanje i veću samostalnost pri učenju.; Connecting curriculum two or more subjects, encourages students to recognize the links among different subjects and the possibility of implementing their knowledge in everyday life. In this paper Biology and Classical languages have been integrated during the tuition of the lesson Biological Differences with the purpose of learning and connecting some elements of Classical languages and Biology in positive and motivating surrounding and at the same time developing the skill of using the necessary literature, presentation and interaction with other students. Testing made after such tuition, showed that students from the experimental group possess better ability to implement their knowledge from the control group, but for the more significant results it is necessary to include more units presented and taught this way. The implementation of such teaching methods is a promising approach that might achieve better results in life learning, developing critical thinking and resulting in more independent learning.