Sustav za planiranje i implementaciju projektnih zadataka u nastavi informatike / Sara Vrsaljko, Jozo Pivac, Vladimir Pleština.
Sažetak

Nastava i oblik poučavanja orijentiran na projekte i rješavanje projektnih zadataka predstavlja odmak od klasične nastave i samim time učenicima je drugačija i zanimljivija. U ovom radu je iznesen prijedlog jednostavnog sustava za planiranje nastave informatike orijentirane rješavanju projektnih zadataka, kao prijedlog učiteljima i nastavnicima za pripremanje učenika za složeniju, projektno zasnovanu nastavu. Takav sustav predviđa planiranje, definiranje cilja, ishoda, uvodno testiranje, realizaciju, provjerljivost ishoda te analizu zadovoljstva. Cilj je ovakvog pristupa da se učenicima kroz zanimljivu temu (miniprojekt) približi problematika iz nastavnog kurikuluma te da se, na temelju povratne informacije od učenika, ustanovi njihova motiviranost za složenije strategije učenja i poučavanja, kao što je projektna nastava.; Project-based learning and teaching is a qualitative departure from classical learning, and it is different and more interesting for pupils. This paper presents a proposal for a simple system for planning teaching Computer science oriented to solving project tasks, as a proposal for teachers to prepare pupils for more complex project-based learning. Such a system enables planning, defining the goal, outcomes, initial testing, realization, verification of results and satisfaction analysis. The aim of this approach is to bring pupils through an interesting topic (mini-project) to curriculum issues and, based on student feedback, identify their motivation for more complex strategies, such as project-based learning.