Stručni rad - Stručni rad
Problematika obrade lektire za djecu s govorno-jezičnim poremećajima: primjer suradnje knjižničara i učitelja
Knjižničar/Knjižničarka : e-časopis Knjižničarskog društva Rijeka, 13 (2022), 1; 3. urn:nbn:hr:257:247908

Crnjac, Ivan; Vlahoviček, Melita

Citirajte ovaj rad

Crnjac, I. i Vlahoviček, M. (2022). Problematika obrade lektire za djecu s govorno-jezičnim poremećajima: primjer suradnje knjižničara i učitelja. Knjižničar/Knjižničarka : e-časopis Knjižničarskog društva Rijeka, 13. (1). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:247908

Crnjac, Ivan i Melita Vlahoviček. "Problematika obrade lektire za djecu s govorno-jezičnim poremećajima: primjer suradnje knjižničara i učitelja." Knjižničar/Knjižničarka : e-časopis Knjižničarskog društva Rijeka, vol. 13, br. 1, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:247908

Crnjac, Ivan i Melita Vlahoviček. "Problematika obrade lektire za djecu s govorno-jezičnim poremećajima: primjer suradnje knjižničara i učitelja." Knjižničar/Knjižničarka : e-časopis Knjižničarskog društva Rijeka 13, br. 1 (2022). https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:247908

Crnjac, I. i Vlahoviček, M. (2022) 'Problematika obrade lektire za djecu s govorno-jezičnim poremećajima: primjer suradnje knjižničara i učitelja', Knjižničar/Knjižničarka : e-časopis Knjižničarskog društva Rijeka, 13(1). Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:247908 (Datum pristupa: 29.03.2024.)

Crnjac I, Vlahoviček M. Problematika obrade lektire za djecu s govorno-jezičnim poremećajima: primjer suradnje knjižničara i učitelja. Knjižničar/Knjižničarka : e-časopis Knjižničarskog društva Rijeka [Internet]. 2022. [pristupljeno 29.03.2024.];13(1). Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:247908

I. Crnjac i M. Vlahoviček, "Problematika obrade lektire za djecu s govorno-jezičnim poremećajima: primjer suradnje knjižničara i učitelja", Knjižničar/Knjižničarka : e-časopis Knjižničarskog društva Rijeka, vol. 13, br. 1, 2022. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:257:247908. [Citirano: 29.03.2024.]

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.