završni rad
Digitalni marketing u ulozi promotora kulture

Landek, Hrvoje
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Landek, H. (2022). Digitalni marketing u ulozi promotora kulture (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:416779

Landek, Hrvoje. "Digitalni marketing u ulozi promotora kulture." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:416779

Landek, Hrvoje. "Digitalni marketing u ulozi promotora kulture." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:416779

Landek, H. (2022). 'Digitalni marketing u ulozi promotora kulture', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:416779

Landek H. Digitalni marketing u ulozi promotora kulture [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku; 2022 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:416779

H. Landek, "Digitalni marketing u ulozi promotora kulture", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:251:416779

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.