prikaz prve stranice dokumenta Primjena Metode kritičnog lanca i Monte Carlo simulacije kod planiranja i praćenja izgradnje Dječjeg vrtića u Resniku
Rad nije dostupan
diplomski rad
Primjena Metode kritičnog lanca i Monte Carlo simulacije kod planiranja i praćenja izgradnje Dječjeg vrtića u Resniku

Božić, Karlo
Sveučilište u Zagrebu
Građevinski fakultet
Zavod za organizaciju, tehnologiju i menadžment

Citirajte ovaj rad

Božić, K. (2019). Primjena Metode kritičnog lanca i Monte Carlo simulacije kod planiranja i praćenja izgradnje Dječjeg vrtića u Resniku (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Građevinski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:237:891570

Božić, Karlo. "Primjena Metode kritičnog lanca i Monte Carlo simulacije kod planiranja i praćenja izgradnje Dječjeg vrtića u Resniku." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Građevinski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:237:891570

Božić, Karlo. "Primjena Metode kritičnog lanca i Monte Carlo simulacije kod planiranja i praćenja izgradnje Dječjeg vrtića u Resniku." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Građevinski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:237:891570

Božić, K. (2019). 'Primjena Metode kritičnog lanca i Monte Carlo simulacije kod planiranja i praćenja izgradnje Dječjeg vrtića u Resniku', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Građevinski fakultet, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:237:891570

Božić K. Primjena Metode kritičnog lanca i Monte Carlo simulacije kod planiranja i praćenja izgradnje Dječjeg vrtića u Resniku [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Građevinski fakultet; 2019 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:237:891570

K. Božić, "Primjena Metode kritičnog lanca i Monte Carlo simulacije kod planiranja i praćenja izgradnje Dječjeg vrtića u Resniku", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Građevinski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:237:891570

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.