prikaz prve stranice dokumenta KOBRENDING KAO STRATEGIJA UPRAVLJANJA MARKOM
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
KOBRENDING KAO STRATEGIJA UPRAVLJANJA MARKOM

Paleka, Karmela
Sveučilište u Splitu
Sveučilišni odjel za stručne studije

Citirajte ovaj rad

Paleka, K. (2020). KOBRENDING KAO STRATEGIJA UPRAVLJANJA MARKOM (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:951694

Paleka, Karmela. "KOBRENDING KAO STRATEGIJA UPRAVLJANJA MARKOM." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:951694

Paleka, Karmela. "KOBRENDING KAO STRATEGIJA UPRAVLJANJA MARKOM." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:951694

Paleka, K. (2020). 'KOBRENDING KAO STRATEGIJA UPRAVLJANJA MARKOM', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:951694

Paleka K. KOBRENDING KAO STRATEGIJA UPRAVLJANJA MARKOM [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu; 2020 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:951694

K. Paleka, "KOBRENDING KAO STRATEGIJA UPRAVLJANJA MARKOM", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:951694

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.