prikaz prve stranice dokumenta Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o.
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o.

Vrbanac, Lucija
Libertas međunarodno sveučilište

Citirajte ovaj rad

Vrbanac, L. (2019). Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o. (Završni rad). Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715

Vrbanac, Lucija. "Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o.." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715

Vrbanac, Lucija. "Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o.." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715

Vrbanac, L. (2019). 'Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o.', Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 27.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715

Vrbanac L. Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o. [Završni rad]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2019 [pristupljeno 27.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715

L. Vrbanac, "Integrirane marketinške komunikacije na primjeru Hrvatske lutrije d.o.o.", Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:267715

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.