završni rad
Primjena poticanog učenja na primjeru jednostavne videoigre

Kožul, Mihael
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za teorijske i primijenjene osnove informacijskih znanosti

Citirajte ovaj rad

Kožul, M. (2022). Primjena poticanog učenja na primjeru jednostavne videoigre (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:915256

Kožul, Mihael. "Primjena poticanog učenja na primjeru jednostavne videoigre." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:915256

Kožul, Mihael. "Primjena poticanog učenja na primjeru jednostavne videoigre." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:915256

Kožul, M. (2022). 'Primjena poticanog učenja na primjeru jednostavne videoigre', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 16.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:915256

Kožul M. Primjena poticanog učenja na primjeru jednostavne videoigre [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 16.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:915256

M. Kožul, "Primjena poticanog učenja na primjeru jednostavne videoigre", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:915256

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.