prikaz prve stranice dokumenta Plan marketinga kao dio poslovne strategije Nacionalnog parka Brijuni
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Plan marketinga kao dio poslovne strategije Nacionalnog parka Brijuni

Šušnja, Ante Zvonimir
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Šušnja, A. Z. (2018). Plan marketinga kao dio poslovne strategije Nacionalnog parka Brijuni (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:103310

Šušnja, Ante Zvonimir. "Plan marketinga kao dio poslovne strategije Nacionalnog parka Brijuni." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:103310

Šušnja, Ante Zvonimir. "Plan marketinga kao dio poslovne strategije Nacionalnog parka Brijuni." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:103310

Šušnja, A. Z. (2018). 'Plan marketinga kao dio poslovne strategije Nacionalnog parka Brijuni', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 13.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:103310

Šušnja AZ. Plan marketinga kao dio poslovne strategije Nacionalnog parka Brijuni [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 13.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:103310

A. Z. Šušnja, "Plan marketinga kao dio poslovne strategije Nacionalnog parka Brijuni", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:103310

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.