prikaz prve stranice dokumenta Motivi potrošačkog ponašanja u online okruženju
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Motivi potrošačkog ponašanja u online okruženju

Tarle Duvančić, Ikica
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Tarle Duvančić, I. (2022). Motivi potrošačkog ponašanja u online okruženju (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:913155

Tarle Duvančić, Ikica. "Motivi potrošačkog ponašanja u online okruženju." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:913155

Tarle Duvančić, Ikica. "Motivi potrošačkog ponašanja u online okruženju." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:913155

Tarle Duvančić, I. (2022). 'Motivi potrošačkog ponašanja u online okruženju', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 16.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:913155

Tarle Duvančić I. Motivi potrošačkog ponašanja u online okruženju [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 16.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:913155

I. Tarle Duvančić, "Motivi potrošačkog ponašanja u online okruženju", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:913155

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.