prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih medija na percepciju ljepote
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj društvenih medija na percepciju ljepote

Legović, Marija
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Legović, M. (2022). Utjecaj društvenih medija na percepciju ljepote (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:430067

Legović, Marija. "Utjecaj društvenih medija na percepciju ljepote." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:430067

Legović, Marija. "Utjecaj društvenih medija na percepciju ljepote." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:430067

Legović, M. (2022). 'Utjecaj društvenih medija na percepciju ljepote', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:430067

Legović M. Utjecaj društvenih medija na percepciju ljepote [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2022 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:430067

M. Legović, "Utjecaj društvenih medija na percepciju ljepote", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:430067

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.