Skip to main content
Početna
O repozitoriju
Kontakt
English
repozitorij.ffst.unist.hr
Pregledavanje
Prema autoru
Prema godini
Prema organizacijskoj jedinici
Prema području
Prema vrsti rada
Svih dokumenata
Više...
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
ovaj repozitorij
sve repozitorije u Dabru
Warning message
Objekt je uspješno spremljen, ali nije objavljen.
U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
poveznica:
islandora/object/ffst:2415
diplomski rad
Učinkovitost portala E-lektira za učenike u osnovnoj školi
Detalji
Naslov
Učinkovitost portala E-lektira za učenike u osnovnoj školi
Sažetak rada
Računala su danas prisutna u svim osnovnim školama i postaju glavno sredstvo u mijenjanju tradicionalnih školskih uvjeta. Njihovom uporabom poboljšava se nastavni proces, učenje postaje zanimljivije, a učenici zainteresiraniji. U novije vrijeme posebno je značajan izvor informacija internet, globalna svjetska računalna mreža, koja osigurava jednostavan i brz pristup neograničenom broju različitih sadržaja. Na taj način učenici istražuju ono što ih zanima, pronalaze odgovore na pitanja, proširuju svoja znanja, uče, komuniciraju s ostalim učenicima i slično. Suvremenom tehnologijom integriramo računalo kao novo nastavno sredstvo u učenju novoga sadržaja kako bi nastava bila motivirajuća i moderna. Cilj ovog diplomskog rada je prikazati kako se portal e-lektire može primijeniti u čitanju lektirnog sadržaja. Portal e-lektire sadrži velik broj lektirnih naslova, multimediju i ostale zanimljivosti. Rezultati istraživanja su pokazali kako portal e-lektire poboljšava nastavni proces te čini učenicima čitanje lektire zanimljivijim i boljim. Time se želi pokazati kako suvremene tehnologije pridonose boljem usvajanju znanja.
Subjects
računalo, internet, suvremene tehnologije, portal e-lektire, computer, Internet, modern technologies, the portal e-reading, DRUŠTVENE ZNANOSTI
Zatraži primjerak
dokumenta
Objekt je uklonjen.
U repozitoriju postoji rad s identičnim naslovom, imenom i prezimenom autora:
poveznica:
islandora/object/ffst:2415