diplomski rad
Učinkovitost uvođenja potpomognute komunikacije kod djeteta s prirođenom malformacijom mozga

Orlić, Patricia
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Citirajte ovaj rad

Orlić, P. (2019). Učinkovitost uvođenja potpomognute komunikacije kod djeteta s prirođenom malformacijom mozga (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:601909

Orlić, Patricia. "Učinkovitost uvođenja potpomognute komunikacije kod djeteta s prirođenom malformacijom mozga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:601909

Orlić, Patricia. "Učinkovitost uvođenja potpomognute komunikacije kod djeteta s prirođenom malformacijom mozga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:601909

Orlić, P. (2019). 'Učinkovitost uvođenja potpomognute komunikacije kod djeteta s prirođenom malformacijom mozga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 30.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:601909

Orlić P. Učinkovitost uvođenja potpomognute komunikacije kod djeteta s prirođenom malformacijom mozga [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2019 [pristupljeno 30.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:601909

P. Orlić, "Učinkovitost uvođenja potpomognute komunikacije kod djeteta s prirođenom malformacijom mozga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:601909

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.