diplomski rad
Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama

Huber, Suzana
Sveučilište u Zagrebu
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Citirajte ovaj rad

Huber, S. (2016). Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:461131

Huber, Suzana. "Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:461131

Huber, Suzana. "Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:461131

Huber, S. (2016). 'Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 12.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:461131

Huber S. Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2016 [pristupljeno 12.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:461131

S. Huber, "Primjena psihodramskih tehnika u procesu inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:461131

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.