prikaz prve stranice dokumenta Nedoumice s kojima se klijenti susreću pri donošenju odluka o kupnji hotelskog proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Nedoumice s kojima se klijenti susreću pri donošenju odluka o kupnji hotelskog proizvoda

Ćimić, Srđan
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Ćimić, S. (2020). Nedoumice s kojima se klijenti susreću pri donošenju odluka o kupnji hotelskog proizvoda (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:510023

Ćimić, Srđan. "Nedoumice s kojima se klijenti susreću pri donošenju odluka o kupnji hotelskog proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:510023

Ćimić, Srđan. "Nedoumice s kojima se klijenti susreću pri donošenju odluka o kupnji hotelskog proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:510023

Ćimić, S. (2020). 'Nedoumice s kojima se klijenti susreću pri donošenju odluka o kupnji hotelskog proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:510023

Ćimić S. Nedoumice s kojima se klijenti susreću pri donošenju odluka o kupnji hotelskog proizvoda [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2020 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:510023

S. Ćimić, "Nedoumice s kojima se klijenti susreću pri donošenju odluka o kupnji hotelskog proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:510023

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.