prikaz prve stranice dokumenta Marketing odnosa u hotelskoj industriji
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing odnosa u hotelskoj industriji

Pavlina, Mihaela
Sveučilište u Dubrovniku
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Pavlina, M. (2020). Marketing odnosa u hotelskoj industriji (Završni rad). Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:011816

Pavlina, Mihaela. "Marketing odnosa u hotelskoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:011816

Pavlina, Mihaela. "Marketing odnosa u hotelskoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:011816

Pavlina, M. (2020). 'Marketing odnosa u hotelskoj industriji', Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:011816

Pavlina M. Marketing odnosa u hotelskoj industriji [Završni rad]. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku; 2020 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:011816

M. Pavlina, "Marketing odnosa u hotelskoj industriji", Završni rad, Sveučilište u Dubrovniku, Dubrovnik, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:011816

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.