prikaz prve stranice dokumenta Franšiza kao strategija izlaska na strana tržišta
Rad nije dostupan
završni rad
Franšiza kao strategija izlaska na strana tržišta

Kolundžić, Emil
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za međunarodnu ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Kolundžić, E. (2019). Franšiza kao strategija izlaska na strana tržišta (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:876374

Kolundžić, Emil. "Franšiza kao strategija izlaska na strana tržišta." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:876374

Kolundžić, Emil. "Franšiza kao strategija izlaska na strana tržišta." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:876374

Kolundžić, E. (2019). 'Franšiza kao strategija izlaska na strana tržišta', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:876374

Kolundžić E. Franšiza kao strategija izlaska na strana tržišta [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 16.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:876374

E. Kolundžić, "Franšiza kao strategija izlaska na strana tržišta", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:876374

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.