prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj dana u tjednu i blagdana na kupovne navike potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj dana u tjednu i blagdana na kupovne navike potrošača

Žlender, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Žlender, A. (2016). Utjecaj dana u tjednu i blagdana na kupovne navike potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:581905

Žlender, Ana. "Utjecaj dana u tjednu i blagdana na kupovne navike potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:581905

Žlender, Ana. "Utjecaj dana u tjednu i blagdana na kupovne navike potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:581905

Žlender, A. (2016). 'Utjecaj dana u tjednu i blagdana na kupovne navike potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:581905

Žlender A. Utjecaj dana u tjednu i blagdana na kupovne navike potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 07.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:581905

A. Žlender, "Utjecaj dana u tjednu i blagdana na kupovne navike potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:581905

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.