prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na odabir markentiške strategije za malo i srednje poduzetništvo
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj društvenih mreža na odabir markentiške strategije za malo i srednje poduzetništvo

Aji, Carmen
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Aji, C. (2020). Utjecaj društvenih mreža na odabir markentiške strategije za malo i srednje poduzetništvo (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536296

Aji, Carmen. "Utjecaj društvenih mreža na odabir markentiške strategije za malo i srednje poduzetništvo." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536296

Aji, Carmen. "Utjecaj društvenih mreža na odabir markentiške strategije za malo i srednje poduzetništvo." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536296

Aji, C. (2020). 'Utjecaj društvenih mreža na odabir markentiške strategije za malo i srednje poduzetništvo', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536296

Aji C. Utjecaj društvenih mreža na odabir markentiške strategije za malo i srednje poduzetništvo [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536296

C. Aji, "Utjecaj društvenih mreža na odabir markentiške strategije za malo i srednje poduzetništvo", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536296

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.