prikaz prve stranice dokumenta Marketing gastronomskih evenata u Republici Hrvatskoj
Rad nije dostupan
završni rad
Marketing gastronomskih evenata u Republici Hrvatskoj

Šimundža, Karla
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Šimundža, K. (2019). Marketing gastronomskih evenata u Republici Hrvatskoj (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512926

Šimundža, Karla. "Marketing gastronomskih evenata u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512926

Šimundža, Karla. "Marketing gastronomskih evenata u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512926

Šimundža, K. (2019). 'Marketing gastronomskih evenata u Republici Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512926

Šimundža K. Marketing gastronomskih evenata u Republici Hrvatskoj [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 22.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512926

K. Šimundža, "Marketing gastronomskih evenata u Republici Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512926

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.