prikaz prve stranice dokumenta Percepcija kupaca o prikladnosti privatnih marki kao poklona
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Percepcija kupaca o prikladnosti privatnih marki kao poklona

Hrvoj, Lorena
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Hrvoj, L. (2016). Percepcija kupaca o prikladnosti privatnih marki kao poklona (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:292174

Hrvoj, Lorena. "Percepcija kupaca o prikladnosti privatnih marki kao poklona." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:292174

Hrvoj, Lorena. "Percepcija kupaca o prikladnosti privatnih marki kao poklona." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:292174

Hrvoj, L. (2016). 'Percepcija kupaca o prikladnosti privatnih marki kao poklona', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:292174

Hrvoj L. Percepcija kupaca o prikladnosti privatnih marki kao poklona [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 12.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:292174

L. Hrvoj, "Percepcija kupaca o prikladnosti privatnih marki kao poklona", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:292174

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.