prikaz prve stranice dokumenta Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište

Obadić, Petar
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Obadić, P. (2019). Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

Obadić, Petar. "Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

Obadić, Petar. "Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

Obadić, P. (2019). 'Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

Obadić P. Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 14.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

P. Obadić, "Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.