prikaz prve stranice dokumenta TREBAJU LI MARKETINŠKI STRUČNJACI UVJERAVATI DJECU?
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
TREBAJU LI MARKETINŠKI STRUČNJACI UVJERAVATI DJECU?

Knezić, Monika
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Knezić, M. (2015). TREBAJU LI MARKETINŠKI STRUČNJACI UVJERAVATI DJECU? (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:217710

Knezić, Monika. "TREBAJU LI MARKETINŠKI STRUČNJACI UVJERAVATI DJECU?." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:217710

Knezić, Monika. "TREBAJU LI MARKETINŠKI STRUČNJACI UVJERAVATI DJECU?." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:217710

Knezić, M. (2015). 'TREBAJU LI MARKETINŠKI STRUČNJACI UVJERAVATI DJECU?', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:217710

Knezić M. TREBAJU LI MARKETINŠKI STRUČNJACI UVJERAVATI DJECU? [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 09.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:217710

M. Knezić, "TREBAJU LI MARKETINŠKI STRUČNJACI UVJERAVATI DJECU?", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:217710

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.