prikaz prve stranice dokumenta Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta

Duvnjak, Ružica
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Duvnjak, R. (2022). Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:102980

Duvnjak, Ružica. "Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:102980

Duvnjak, Ružica. "Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:102980

Duvnjak, R. (2022). 'Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:102980

Duvnjak R. Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 14.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:102980

R. Duvnjak, "Uloga online recenzija u kupnji kozmetičkih i modnih proizvoda putem interneta", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:102980

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.