Warning message

Objekt je uspješno spremljen, ali nije objavljen.
diplomski rad
Konvencija o pravima djeteta – kako ju predočiti predškolskom djetetu
Detalji
NaslovKonvencija o pravima djeteta – kako ju predočiti predškolskom djetetu
Sažetak radaU ovom radu će se govoriti o pravima djeteta zajamčenima Konvencijom o pravima djeteta donijeta od strane Ujedinjenih naroda i na koji način ih predočiti predškolskoj djeci. Konvencija o pravima djeteta je dokument poseban po tome što su u njemu po prvi put osmišljena i zakonski određena prava djeteta , pri čemu se pod pojmom dijete podrazumijeva svako ljudsko biće mlađe od 18 godina. Prava zajamčena ovom Konvencijom zapravo predstavljaju dječje potrebe koje je potrebno zadovoljiti radi pravilnog i sigurnog razvoja djeteta. Na osiguranju i zadovoljenju dječjih prava treba raditi kako svaki roditelj, svaka obitelj,tako i svaki grad i svaka država. Svaka država potpisnica Konvencije obvezala se da upozna i odrasle i djecu s odredbama Konvencije, da svake pete godine dostavi izvješća o tome što je postigla i da o tome izvijeste i svoju javnost. Država svoje obveze može ispunjavati neposredno putem pružanja obrazovanja, zdravstvene zaštite i raznih institucija (CZSS) i posredno dajući podršku roditeljima. Stoga, ovaj rad u svojoj suštini, izdvaja i razmatra prava djeteta, ali i opisuje načine kojima se ta prava mogu predočiti i približiti predškolskom djetetu., te napore koje država ulaže u približavanju i osiguranju prava djeteta ( Gradovi prijatelji djece). Naglasak rada je upravo na konkretnim načinima kojima se odgojitelj može služiti u predočavanju tih prava predškolskoj djeci, kako kroz igru, tako i kroz niz različitih aktivnosti poput oluje ideja, diskusije. Rad je koncipiran u nekoliko cjelina. U uvodu je ukratko opisana važnost Konvencije o pravima djeteta i njihovog predočavanja djetetu. U drugoj cjelini nalaze se temeljni podaci o Konvenciji i njezinu donošenju, te temeljna načela Konvencije. U trećoj cjelini su izloženi načini predočavanja prava predškolskom djetetu. U četvrtoj cjelini se govori općenito o Međunarodnom danu djeteta i radu na unapređenju tih prava u svijetu i Hrvatskoj. U petoj cjelini je zaključak.
SubjectsDRUŠTVENE ZNANOSTI, prava djeteta, predškolska djeca, the rights of the child, the preschool child

Objekt je uklonjen.